Zaklada Hrvatska kuća raspisuje, a Hrvatsko dizajnersko društvo provodi Javni natječaj za dizajn vizualnog identiteta Zaklade Hrvatska kuća — Croatia House. Rok za primanje radova produljuje se do ponedjeljka, 12. svibnja 2014. do 12 sati.
prijava: 12.05.2014
Osnivanje Zaklade 'Hrvatska kuća' odgovor je na potrebu za izgradnjom i održavanjem prepoznatljive međunarodne slike hrvatske kulture u cjelini, odnosno za pojačanim radom na predstavljanju i promociji kako suvremene umjetničke scene – književnosti, glazbe, filma, vizualnih i scenskih umjetnosti, dizajna i arhitekture, tako i baštine, jezika i znanosti na cjelovit način i kroz jedinstvenu instituciju.
'Hrvatska kuća' bit će jasno označena fokusna točka za suradnju u području kulture pri diplomatsko-konzularnom predstavništvu RH. Vizualni identitet 'Hrvatska kuća – Croatia House' pratit će svaku aktivnost Zaklade sa svrhom predstavljanja cjelovite hrvatske kulture, kako povijesnog nasljeđa tako i suvremenih dostignuća, trendova i to posebno onih koji su vezivno tkivo to jest uspostavljaju povijesni kontinuitet u hrvatskoj kulturnoj matrici, kao i onih koji povezuju hrvatsku kulturu s kulturnim kontekstom u kojem se ona predstavlja.
Cilj identiteta 'Hrvatska kuća – Croatia House' je uspostaviti vizualnu i perceptivnu okolinu povoljnu za predstavljanje, promociju, upoznavanje i afirmaciju kulturnog sadržaja s kojim će projektirani identitet biti u stalnoj bliskoj interakciji, kao i pružiti adekvatan okvir za provođenje međunarodne kulturne politike RH u skladu s budućim strategijama razvoja kulture.
Zahtjevi
Vizualna komunikacija Hrvatske kuće treba pružiti podršku i podlogu za afirmaciju bogatstva stvarne suvremene produkcije i zatečene baštine u njenom pluralitetu, bez nastojanja da je pojednostavljuje, uređuje ili pokušava svesti predodžbu o hrvatskoj kulturi u konačni oblik koji ne izrasta iz same kulturne aktivnosti. Prilikom osmišljavanja vizualnog identiteta treba uzeti u obzir njegov izvanredan doseg i ponekad iznimno osjetljiva područja primjene. Rješenje treba biti projektirano s kapacitetom za predstavljanje raznolikog kulturnog sadržaja, nad kojim vizualni identitet ne smije dominirati, nego ga treba podržavati. Natjecatelje potičemo na studiozno promišljanje i predlaganje argumentiranih koncepata u skladu s vizijom hrvatske kulture kao pokretača razvoja, a interkulturalnosti kao trajne i odgovorne povezanosti društava u interakciji.
Upute za opremu i predaju natječajnih radova, kao i očekivani sadržaj natječajnog rada, detaljno su opisani u Općim uvjetima natječaja.
Natječajni radovi šalju se kao preporučena pošiljka, dostavom ili donose osobno na adresu: Hrvatsko dizajnersko društvo - s naznakom NATJEČAJ ZHK, Boškovićeva 18, 10000 Zagreb. Radovi koji stignu nakon isteka roka za primanje bit će vraćeni pošiljatelju neotvoreni.
Termini i rokovi
Rok za primanje natječajnih radova: 12. svibnja 2014. do 12 sati
Ocjenjivački sud završava s radom: do 12. svibnja 2014.
Objava rezultata natječaja: do 16. svibnja 2014.