Preskočite na glavni sadržaj

Izložba 'A4 - 1. izdanje' u Galeriji Šira

Otvorenje izložbe 'A4 - 1. izdanje' održat će se u petak, 8. ožujka u 19 sati u zagrebačkoj Galeriji Šira.
vrijeme: 08.03.2019.
mjesto: Zagreb, Galerija Šira
url: https://www.facebook.com/GalerijaShira/

A4 je nacionalni program koji povezuje studente likovnih akademija i povijesti umjetnosti, a organiziran od strane Galerije umjetnine u Splitu. Putem javnog natječaja na nacionalnoj razini, koji je uključivao studente sveučilišta u Osijeku, Rijeci, Splitu i Zagrebu, izabran je par umjetnika i povjesničara umjetnosti.

Nakon nultog izdanja i grupne izložbe na kojoj su se predstavili studenti i studentice četiriju hrvatskih sveučilišta, ovo izdanje predstavlja samostalnu izložbu; naime, žiri u sastavu Anita Miloš, Silva Abramović, Luka Radica, Darko Škrobonja i Branko Franceschi, izabrao je prijedlog Antonia Kutleše i Jurice Mlinarca sa Sveučilišta u Zagrebu.


Skulpture nastale 3D printerom

“Kada govorimo o ljudskom tijelu, neupitna je fascinacija njime kroz povijest umjetnosti, a u taj kontinuitet možemo i uvrstiti rad Antonija Kutleše. Uočivši sve intenzivnije intervencije kojima se izlaže ljudsko tijelo kako bi se maksimalizirala njegova snaga i mogućnost adaptacije novim uvjetima, umjetnik problematizira granice takvog usavršavanja sastavljanjem novog tijela pritom koristeći tehnologije trodimenzionalnog ispisa.
Umjetnik koristi ovaj rad kako bi istražio dosege nadasve utopijskog viđenja tehnološke nadgradnje ljudskog tijela kako bi ono odgovorilo zadacima kako u realnoj, tako i u virtualnoj sferi. Stvara svojevrstan vizualni oksimoron da naglasi antitetičke pozicije organskog i mehaničkog, u kojem se humanoidnim oblicima nastalim kolažiranjem različitih životinjskih formi pripajaju suvremena sredstva nadzora (kamere) koja u modularnom ljudskom tijelu umjetnika prisvajaju poziciju očiju. Polazna je točka grafika transformirana u niz objekata koji tvore modularno tijelo u ljudskoj veličini, a nastalo uz pomoć uređaja za trodimenzionalni ispis. Unosom grafičkog zapisa u software, umjetniku je omogućeno bezgranično rotiranje i sagledavanje nekadašnjeg dvodimenzionalnog oblika iz više perspektiva emancipirajući nove vizure.

– iz predgovora Jurice Mlinarca