Preskočite na glavni sadržaj

Kazališno proljeće 2019. u Selcu

U sklopu programa 'Kazališno proljeće 2019.', koji organizira Centar za kulturu Dr. Ivan Kostrenčić, Crikvenica, u Selcu će od 21. ožujka do 16. travnja biti izvedeno pet kazališnih predstava.
vrijeme: 21.03.2019.
mjesto: Selce
url: http://www.kultura-crikvenica.hr/
Program:


četvrtak, 21.3.

Štefica Cvek u raljama života

Produkcija Binocular

Autor: Dubravka Ugrešić

Suradnik na oblikovanju tona: Davor Popović

Dramatizacija i režija: Borna Armanini

Traje: 70 minuta

Evergreen suvremene hrvatske književnosti. Predstava donosi duhovitu priču o ljubavnim mukama mlade daktilografkinje koja stanuje sa svojom starom tetom. Čezne za ljubavlju i zaključuje da se život nalazi negdje drugdje te, poput Pepljuge, ostaje kući sakupljati grašak. Nakon neizdrživih uvjeta života i teškog starta, u kojem je nalazimo na početku predstave, Štefica uz pomoć svoje iskusne prijateljice Anuške uspijeva se pribrati, stati na noge i boriti se za svoj život. Zabrinuta da nikad neće izaći iz životnog pepela, upisuje tečaj engleskog jezika te upoznaje Mistera Frndića, svog čovjeka s kojim neustrašivo kroči dalje kroz život.

 

petak, 29.3.

Jelinek vs. Jelinek

Dramatizacija: Mada Peršić i Tomislav Čadež

Režija: Mada Peršić

Igra: Mada Peršić

Traje: 60 minuta

Duhovita i zabavna predstava izrasla iz ispitne produkcije, donosi eksplozivnu mješavinu stand up komedije, dramskih dijelova, ekstatičnog plesa i vješto vođene komunikacije s publikom. Liku legendarne Žuži Jelinek, hrvatske modne dizajnerice i spisateljice žene bogatog životnog iskustva, suprotstavljen je lik austrijske nobelovke, književnice Elfriede Jelinek, koja je također zaokupljena muško-ženskim odnosima i stereotipima. Započinje fragmentom monologa Ibsenove Nore, a nastavlja se replikama iz drame Elfriede Jelinek “Što se dogodilo nakon što je Nora napustila svog muža” te fragmentima iz kolumni Žuži Jelinek. Tako su trasirana dva oprečna Norina puta. Po Elfriedi: prividno liberalniji, ali ograničavajući i ovisan o “muškom svijetu” te put pragmatično-manipulativne žene, po Žužinim uputama.

 

utorak, 2.4.

Dvoje

Produkcija Teatar EXIT

Tekst: Jim Cartwright

Režija i scena: Matko Raguž

Igraju: Bojana Gregorić Vejzović i Dražen Čuček

Saksofon: Jakša Jordes

Traje: 90 minuta

Prema tekstu jednog od najznačajnijih britanskih pisaca današnjice. Priča dvoje vrsnih glumaca i njihovih 14 likova, o različitim sudbinama parova koji iza svojih javnih lica skrivaju u većoj ili manjoj mjeri turobne sudbine. Ništa nije onako kako se čini na prvi pogled. Iluzija ljubavi rasplinjuje se u svakom pokušaju komunikacije, a jedino što ih veže je prividna vanjska forma i infantilna igra: tko koga voli više. Duboku osamljenost pokušavaju nadomjestiti fizičkim kontaktom i kompromisima, međutim, sve se to pokazuje uzaludnim i suvišnim, a život prolazi.

 

ponedjeljak, 8.4.

Dekorater (Ljubavni trokut)

Produkcija: Lectirum

Autor: Donald Churchill

Režija: Nina Kleflin Torre

Igraju: Ksenija Pajić, Olga Pakalović, Goran Grgić

Traje: 80 minuta

Neodoljiva komedija s nizom obrata i sjajnom glumačkom ekipom. Glavna junakinja predstave Maša vraća se u svoj stan te shvati da nije obojan kao što je dogovoreno. Soboslikar tek počinje s radom. U stan iznenada dolazi supruga muškarca s kojom Maša ima ljubavnu vezu, u nakani da sve ispriča Mašinom suprugu, koji je na službenom putu. Maša unajmljuje soboslikara, koji je zapravo propali glumac, da pred ljubomornom suparnicom odglumi njenoga muža. Preokret nastaje kad ljubomorna supruga odluči da je najbolja osveta spavati s Mašinim suprugom, ali to pokreće Mašu na neočekivane poteze…

 

utorak, 16.4.

Trešnja

Produkcija: PlayDrama Split

Tekst: Tanja Mravak

Režija: Tamara Damjanović

Igraju: Davor Pavić, Katarina Romac, Petra Kovačić i Sara Ivelić

Traje: 60 minuta

Temelji se na motivima priče "Trešnja", majstorice kratkih priča, sinjsko-splitske književnice Tanje Mravak. To je priča o jednoj obitelji, o dvije kćeri I majci kojapronalazi novog muškarca. „… Ćaća je reka da moran imat dvoje dice dok trišnja ne preraste kuću… ćaća je kuva najbolju tursku kavu bez cukra… ćaće više nema, sad je tu Dinko, gospon Fulir, Clark Gable, Hugh Hefner… govori francuski… mater je nalakirala nokte, mater je kupila tutu od pliša, mater je stavila naušnice,… ne mogu leć na kauč gledat televiziju, ne mogu ić u mudantama u zahod,… iden kući, kako kući – pa sad san kući…“