Dana 6. travnja napunit će se točno dvije godine od vedre izvedbe koja je otvorila documentu u Ateni te nešto više od godinu i pol od dana od kad je druga iteracija projekta završila u Kasselu nakon čega je uslijedila žestoka rasprava o dugu u koji je manifestacija zapala po svom završetku, te o krizi. Ovaj zajednički napor brojnih umjetnika, pisaca i kustosa, kojem je prethodilo nekoliko faza javnih manifestacija u oba grada, bio je ogroman i višeslojan poduhvat koji nastavlja odjekivati radovima njegovih protagonista i onih koji su ga pratili kao komentatori, podržavatelji i oponenti. Izbjegavajući logiku singularnog događanja, documenta 14 pokušala se otvoriti temporalnostima, omogućiti drugačije načine razumijevanja lokacije i prostora, ponuditi mogućnosti nastanjivanja dugog trajanja – u višestrukosti fragmentarnih iskustava, intervala i razasutih percepcija. Adam Szymczyk boravi u Zagrebu dva tjedna, kao jedan od profesora na WHW Akademiji.
Adam Szymczyk bio je umjetnički direktor documente 14 u Ateni i Kasselu 2017. Osnovao je Foksal Gallery Fondaciju u Varšavi 1997. godine. Bio je direktor Kunsthalle Basel od 2004. do 2014. S Elenom Filipovic je 2008. kurirao 5. berlinsko bijenale suvreme umjetnosti When Things Cast No Shadow. Član je uprave Muzeja moderne umjetnosti u Varšavi te član Savjetodavnog vijeća Kolekcije Kontakt Erste Grupe i ERSTE Fondacije u Beču. U 2011. godini je dobio nagradu Walter Hopps za kustosko postignuće Nedavno je imenovan predavačem i inicijatorom projekta Principle of Equality—Open Studio (Načelo jednakosti – Otvoreni studio) na Akademiji lijepih umjetnosti u Beču.
Program WHW Akademije podržavaju: Erste Stiftung Vienna, Foundation for Arts Initiatives, Gradski ured za kulturu Grada Zagreba, Ministarstvo kulture Republike Hrvatske, Trust for Mutual Understanding, Zaklada Kultura Nova.