koncert

Zvuci orgulja Zagrebačke katedrale: Nina Kobler & Milan Hibšer


vrijeme: 19.02.2017. u 16.45 sati
mjesto: Zagrebačka katedrala

U nedjelju, 19. veljače 2017., održat će se drugi po redu koncert u VI. sezoni ciklusa orguljaških koncerata u Zagrebačkoj katedrali pod naslovom 'Zvuci orgulja Zagrebačke katedrale'. Koncertni program izvodit će duo Nina Kobler (sopran) i Milan Hibšer (orgulje). 

Program počinje u 16.45 sati.

To je zadnji koncert prije stanke, za vrijeme korizme, a nastavak ciklusa slijedi u travnju.

Program:

Antonio Vivaldi:                  Domine Deus

Olivier Messiaen:               Joie et clarté des corps glorieux              
(Mt 13,43: "Tada će pravednici zasjati poput sunca u kraljevstvu Oca svojega")

Francesco Durante :           Vergin tutt amor

Johann Sebasitan Bach:    Aria ''Bist du bei mir'' BWV 508

                                           An Wasserflussen Babylon (koral)

                                           An Wasserflussen Babylon
                                           (koralni preludij)

                                           An Wasserflussen Babylon (improvizacija)

Antonio Vivaldi:                  Nulla in mundo pax sincera


Biografije umjetnika:

Nina Kobler

Diplomirala je gitaru na Muzičkoj akademiji u Zagrebu u razredu prof. Istvana Römera. Poslije studija usavršava se kod prof. Gorana Listeša. Solo pjevanje upisuje također na Muzičkoj akademiji u Zagrebu u klasi prof. Dunje Vejzović, a nastavlja u klasi prof. Lidije Horvat Dunjko gdje je i diplomirala 2003. godine i time je postala prva osoba u Hrvatskoj s diplomom gitaristice i pjevačice. Nastupa na mnogim solističkim koncertima i u komornim sastavima kao gitaristica i sopranistica u zemlji i inozemstvu gdje i praizvodi djela hrvatskih skladatelja (Češka, Slovačka, Slovenija, Bosna i Hercegovina, Austrija, Italija, Madžarska, Izrael, Kanada, Egipat, Argentina, Urugvaj…) te je na natjecanjima osvajala više nagrada. Godine 1998. primila je posebnu nagradu na Međunarodnom natjecanju gitarista “Fernando Sor” u Rimu. Krajem 2002. osvaja prvo mjesto na državnom natjecanju komornih sastava kao pjevačica. Stalna je članica baroknih ansambala Ars longa vita brevis i Flores, te stalna gošća Malog festivala čembala. Usavršava se na mnogim majstorskim tečajevima pjevanja kod profesorice Dunje Vejzović, Olivere Miljaković te Eve Blahove kao i na majstorskim tečajevima gitare kod profesora Istvana Roemera i Gorana Listeša te Zorana Dukića. Nakon završenog studija pjevanja stalno se usavršava kod Eve Blahove (Bratislava). Surađuje s HNK–om u Zagrebu te Zagrebačkim opernim studiom. 2004. godine sudjelovala je na tribini «Darko Lukić», a do 2015. tri puta je održala samostalne koncerte u Maloj dvorani Vatroslava Lisinskog, te na «Večerima u Mediateci» Talijanskog instituta za kulturu. 2005. godine sudjeluje na Glazbenoj tribini u Puli. Godine 2007. Sudjeluje kao solistica uz ansambl Cantus na 24. Muzičkom biennalu u Zagrebu. Krajem 2009. godine održala je zapaženi koncert kao solistica s ansamblom Zagrebačke filharmonije, a krajem 2011. sudjeluje na obljetničkom koncertu mladih skladatelja u dvorani muzeja Mimara uz ansambl Cantus. Godine 2012., 2013.i 2014. održala je pet solističkih koncerata u Italiji i Češkoj. 2015. po prvi puta je sudionica međunarodnog pjevačkog festivala u Piseku (Češka). Radi kao stalna profesorica gitare u glazbenoj školi Blagoja Berse u Zagrebu.

Milan Hibšer

Diplomirao je filozofiju i religijsku kulturu na Filozofskom fakultetu Družbe Isusove u Zagrebu. Uz studij filozofije pohađa i izvanredni studij orgulja na Institutu za crkvenu glazbu "Albe Vidaković", a kasnije se upisuje kao redovni student crkvene glazbe. Orgulje studira  i diplomira kod prof. Mirte Kudrne a improvizaciju kod prof. Ante Knešaureka.
Redovito pohađa seminare i majstorske tečajeve interpretacije orguljaške glazbe od kojih valja istaknuti: José Luis González Uriol (Španjolska), Roman Perucki (Poljska), Mario Penzar (Hrvatska), Karen de Pastel (Austrija), Danijel Drilo (Njemačka), Gabriel Bestion de Camboulas (Francuska) itd.
Završio je magistarski studij orgulja i sakralne glazbe (sa najvišim ocjenama - pohvala summa cum laude) na Akademiji za glasbo u Ljubljani u klasi prof. Maria Perestegija (orgulje), prof. Maksa Strmčnika (improvizacija) i prof. Ivana Florjanca (orguljaška kompozicija). Za magistarski recital, izveden na orguljama franjevačke crkve u Ljubljani, dobio je Prešernovu nagradu. Kao orguljaš korepetitor, improvizator i aranžer snimio je nekoliko CD-a. Bavi se skladanjem liturgijske glazbe i glazbe za orgulje te je pridruženi član Hrvatskog društva skladatelja. Kao orguljaš nastupao je u Hrvatskoj, BiH, Sloveniji, Austriji, Italiji, Češkoj i  Mađarskoj. Orguljaš je u svetištu Sv. Antuna Padovanskog na Sv. Duhu u Zagrebu a povremeno i u zagrebačkoj katedrali. Predaje improvizaciju, organografiju i orgulje na Institutu za crkvenu glazbu "Albe Vidaković" pri Katoličkom bogoslovnom fakultetu u Zagrebu. Od 2017. umjetnički je voditelj ciklusa orguljaških koncerata u Zagrebačkoj katedrali pod nazivom "Zvuci orgulja Zagrebačke katedrale".

Zvuci orgulja Zagrebačke katedrale na fb

 

(D.H.F., 16.02.2017)



http://www.forum.tm/vijesti/cekate-animator-kulture-koji-je-odgojio-generacije-teslasa-i-koncarevaca-i-jos-uspjesnoOčito je prioritet betonizacija, umjesto humanizacije prostora - See more at: http://www.forum.tm/vijesti/ocito-je-prioritet-betonizacija-umjesto-humanizacije-prostora-1954#sthash.5VEPunem.dpuf
Očito je prioritet betonizacija, umjesto humanizacije prostora - See more at: http://www.forum.tm/vijesti/ocito-je-prioritet-betonizacija-umjesto-humanizacije-prostora-1954#sthash.5VEPunem.dpuf
Očito je prioritet betonizacija, umjesto humanizacije prostora - See more at: http://www.forum.tm/vijesti/ocito-je-prioritet-betonizacija-umjesto-humanizacije-prostora-1954#sthash.5VEPunem.dpuf
Očito je prioritet betonizacija, umjesto humanizacije prostora - See more at: http://www.forum.tm/vijesti/ocito-je-prioritet-betonizacija-umjesto-humanizacije-prostora-1954#sthash.5VEPunem.dpu