Preskočite na glavni sadržaj

Potprogram MEDIA sufinancira još jedan hrvatski skupni projekt za 2018. godinu

Unutar poziva za potporu razvoju skupnih projekata 2018. godine (EACEA/23/2017), a nakon ponovnog razmatranja prijave projekta, produkcijskoj kući Jaako dobra produkcija odobrena je potpora u iznosu od 130 000 eura.
vrijeme: 24.05.2019.
url: http://mediadesk.hr/

Skupni projekt produkcijske kuće Jaako dobra produkcija nalazio se na listi čekanja te je nakon reevaluacije uvršten na popis sufinanciranih projekata za 2018. godinu. Na isti je način sufinanciranje odobreno i trima drugim projektima produkcijskih kuća iz Irske, Austrije i Švedske, koji su se također nalazili na listi čekanja, s jednakim brojem bodova.

Sredstva odobrena za hrvatski projekt iznose 130 000 eura, što je najveća potpora jednom hrvatskom prijavitelju u okviru poziva za razvoj skupnih projekata. Jaako dobra produkcija ujedno je već četvrta hrvatska produkcijska kuća čija je prijava na spomenuti poziv rezultirala uspjehom.

U odobrenom skupnom paketu potporu za razvoj dobila su tri projekta:

Hello Isabel scenarista Marjana Alčevskog

Ne dao bog većeg zla scenarista i redatelja Slobodana Šijana (u koprodukciji s produkcijskom kućom Gargantua Films – producent Marko Paljić)

Robovi scenarista Marjana Alčevskog i redatelja Roberta Zubera.


Izvršna agencija za obrazovanje, audiovizualnu politiku i kulturu (EACEA) projekt je ocijenila sljedećim riječima: 'Prijavitelj je u dobroj poziciji za razvoj više istodobnih projekata te ima solidne mogućnosti inovativnog pristupa opisanim aktivnostima. Povrh toga, priključeni filmski djelatnici talentirani su pojedinci. Kreativno i tematski sadržaj je snažno usmjeren na zemlje istočne Europe i njihovu zajedničku povijest, koja nije dobro poznata međunarodnoj publici. Ne dao bog većeg zla jaka je točka skupnog paketa, s priključenim međunarodno priznatim redateljem, kao i glavnim glumcem. Projekt ima dobro osmišljen financijski plan s nekoliko već osiguranih različitih izvora financiranja. Iskazano povjerenje bliskih partnera dobar je znak profesionalne vjerodostojnosti tvrtke te dinamičnosti njezine financijske razvojne strategije. Tvrtka je osmislila svoju strategiju sa zemljama Balkana kao primarnim partnerima; širi krug uključuje Poljsku, Nizozemsku i Austriju, a vanjski krug Tajvan kao sekundarne partnere. Strategija je ravnomjerno usmjerena prema ciljanoj, kao i međunarodnoj i profesionalnoj publici.' Opširnije…