Preskočite na glavni sadržaj

Potprogram MEDIA podupire prvu hrvatsku videoigru 'Trip the Ark Fantastic' studija za razvoj videoigara Gamechuck

DKE – Ured MEDIA Hrvatske objavljuje da je 'Trip the Ark Fantastic' prva hrvatska videoigra koju je Potprogram MEDIA podržao s iznosom od 149.400 eura.
vrijeme: 27.08.2019.
url: http://mediadesk.hr/hr/
U okviru poziva za razvoj videoigara prijavljeno je ukupno 139 projekata. Odobrena je potpora za razvoj 31 videoigre iz 14 zemalja članica Potprograma MEDIA.


Na listi odobrenih projekata prvi se put našla i hrvatska videoigra Trip the Ark Fantastic iza koje stoji kreativni tim studija Gamechuck: producent Aleksandar Gavrilović, voditelj razvojnog tima Piet Bronders, Zlatko Druško, odgovoran za konceptualni dizajn, Julia Metzger, zaslužna za dizajn likova, scenografkinja Sanja Kolaj, scenarist Jan Juračić i Ivana Radić, u čijoj je nadležnosti animacija. Radi se o relativno mladom, ali već priznatom, nagrađivanom i uspješnom studiju za razvoj videoigara. Gamechuck se ističe u izradi videoigara čija se tehnologija kontinuirano isprepleće s pričom, vizualima i zvukom. Istražujući uvijek inovativne načine nadilaženja granica postojećih žanrova videoigara, stvaraju nove, poput „interaktivnih stripova“. Njihove kreativne napore u kombiniranju stripova i videoigara prepoznalo je i financiralo i Ministarstvo kulture Republike Hrvatske 2018. godine.


Izvršna agencija za obrazovanje, audiovizualnu politiku i kulturu (EACEA) videoigru Trip the Ark Fantastic ocijenila je sljedećim riječima (EACEA 24/2018):


„Radi se o videoigri, prožetoj od početka do kraja pričom, koju prati velik broj originalne tehnologije što uključuje npr. učenje jezika životinja ili provođenje akademskog istraživanja u knjižnici. Projektni prijedlog videoigre Trip the Ark Fantastic ukazuje na to da se radi o iznimno sadržajnom načinu igranja, koji se upotpunjuje kvalitetnim dizajnom likova i inventivnim segmentima (učenje jezika životinja u kombinaciji s detektivskim elementima). Razvojni plan i dostatnost informacija odgovaraju trenutnoj fazi u kojoj se videoigra nalazi. Strategija razvoja publike, s posebnim naglaskom na onoj međunarodnoj, opisana je vrlo dobro, a zahvaljujući postavkama priče, likovima i pripovijedanju kao i stručnosti tima, dodatno se osnažuje i pruža jamstvo šireg međunarodnog odjeka.“

Izvor: DKE – Ured MEDIA Hrvatske