O želji i potrebi da se u Split vrati forma mjuzikla govorio je intendant Šestan. „Prije stotinjak godina bio je samo jedan Splićanin, Ivo Tijardović, koji se bavio takozvanim 'lakim notama' i ostavio je iza sebe antologijska djela. Stoga ne vidim razloga zašto HNK Split, kao središnje kazalište u Splitu, Dalmaciji, Hrvatskoj pa i šire, ne bi kreativcima grada Splita pružilo priliku da u jednoj drugačijoj glazbeno-scenskoj formi oplemene svoje kreativne napore. Želim također istaknuti kako smo jučer imali izvanrednu atmosferu u kazalištu. Cijeli je dan, naime, trajala audicija za Bambinu na koju su bili pozvani studenti i studentice glume i solo-pjevanja kao i diplomirani glumci i solo-pjevači. Između njih 21 bit će izabran par koji će tumačiti glavne uloge – one zaljubljenog para mladog inžinjera i maturantice. Njihova energija i visoka umjetnička kvaliteta onog što smo vidjeli ispunilo me velikim optimizmom i uvjerili da Split danas ima kreativne snaga s kojima bi se moglo popuniti još jedno kazalište„.
„Split, hvala Bogu, glazbenika ima, a Neno Belan je umjetnik koji je zadužio hrvatsku glazbu s fenomenalnim hitovima i pjesmama koje su obilježile osamdesete godine“ istaknuo je redatelj Krešimir Dolenčić i nastavio: „Moram reći da zadnja dva dana imam osjećaj koji sam imao kad sam u ovom kazalištu radio svoju prvu veliku predstavu, operu Hoffmannove priče prije skoro tri desetljeća. Kasnije sam u Splitu postavljao Spli'ski akvarel, pa San ivanjske noći i mnoge druge svoje važne predstave i uvijek mi je bila čast raditi za veliki i slavni splitski HNK. Entuzijazam intendanta, glazbenog gurua Belana i cijele kreativne ekipe pobudio je u meni taj isti osjećaj lijepog i kreativnog okupljanja koji sam devedesetih kada sam ovdje počinjao raditi – i to oko mjuzikla, forme čija je produkcija vrlo složena.“
„Priču sam smjestila u osamdesete godine zato jer je to u nekom kolektivnom sjećanju neko optimistično vrijeme. Ne znači da je bilo tako ali činjenica je da dosta ljudi ima takav osjećaj prema tom razdoblju naših života. Radnja se događa u splitskom škveru gdje se radi tanker imena Bambina za grčkog brodovlasnika. Direktor i njegovi suradnici vođenje projekta povjeravaju mladom, neiskusnom i naivnom inžinjeru kako bi s njim mogli manipulirati i tako prikriti svoje malverzacije. Imamo tri ljubavne priče, klasne i ideološke sukobe, sve ono što je obilježilo te godine a nažalost dosta od toga imamo i danas. No ovaj se tekst ne bavi takvim aktivizmom. Ono što bismo željeli napraviti nije nikakva dijagnostika nego terapija. Mjuzikl ima hepiend, Bambina isplovljava, svi se problemi razriješe i ono što se u stvarnosti možda ne može dogoditi, dogodit će se u kazalištu. To treba biti jedna prava splitska predstava u kojoj ćemo iz kolektivnog sjećanja izvući neke od neizostavnih likova tadašnje gradske scene. Forma je jukebox mucical, nešto kao Mamma Mia gdje se playlista hitova ubacuje u jednu novu priču“ kazala je autorica teksta Ana Tonković Dolenčić.