Preskočite na glavni sadržaj

Drugo izdanje virtualnog Galića / 'Kriza nam je velika prilika'

U četvrtak, 4. lipnja, u 21:00 sat, predstavit će se drugo izdanje virtualnog Galića „C:\Salon_Galic\Izlozba\Vol.2“, pod nazivom 'Kriza nam je velika prilika'... 
vrijeme: 04.06.2020.
mjesto: Split, Salon Galić
url: http://hulu-split.hr/

Sudionici: Željko Badurina, Vinko Barić, Dino Bićanić, Valentino Bilić Prcić, Tomaž Jelenc, Nives Jukić, Vedran Karadža Tabulov, Petar Katavić, Ivana Keser, Ante Kuštre, Vanja Pagar, Bruno Pavić, Milivoj Popović.
 
Poveznica za izložbu će u terminu otvorenja (u četvrtak 04. 06. u 21:00 h) biti objavljena na službenoj web stranici HULU-a  http://hulu-split.hr/ i facebook stranici https://www.facebook.com/hrvatskaudrugalikovnihumjetnika/, a izložbi će se moći pristupiti putem računala. Virtualno druženje povodom otvorenja bit će organizirano putem Skype-a.


U prvom izdanju virtualnog Galića „C:\SALON_GALIC\IZLOZBA\VOL.1“, zatečeni novonastalom situacijom, okupili smo radove „predkoronarnog doba“, za koje smo smatrali da posjeduju konotacijsku nit ili se jednostavno, na aktualan način mogu protumačiti u trenutnom kontekstu. Postepeno smirivanje naboja, ali i „poklonjeno“ vrijeme na svakome je ostavilo drugačiji trag. Upravo tu raznolikost pokušali smo ocrtati kroz drugo izdanje digitalne izložbe pod nazivom Kriza nam je velika prilika....
 
Ostavljajući polako za sobom krizni scenarij prethodnih mjeseci, nakon uljuljavanja u restrikcijske mjere i metode koje su nam prethodno bile apsolutno nezamislive, rezimiramo cjelokupno stanje i njegove implikacije u pokušaju da vlastiti život vratimo na već prethodno utabane staze. Tako smo unutar izložbe okupili niz umjetnika koji su, unatoč ograničenjima koje nameće virtualni svijet, raznolikošću izražaja i tematika obuhvatili čitav dijapazon realnih problema i zapleta koji uključuju osobna previranja, šire društvene implikacije te preispitivanja novih načina umjetničkog stvaranja i izlaganja interpretiranih posredstvom humora, ironije, ali i evidentne ozbiljnosti i kritike.'