Preskočite na glavni sadržaj

Rena Rädle i Vladan Jeremić / Crvena zima

U riječkoj Galeriji SIZ, do 15. studenoga, može se razledati izložba Rene Rädle i Vladana Jeremića 'Crvena zima'. Iznova aktualizirajući emancipatorska nasljeđa kroz intervenciju, novine i transparente u javnom prostoru, umjetnici problematiziraju pitanja rada i suvremenog položaja radnika.
vrijeme: 26.09.2015.
mjesto: Klovićevi dvori Gallery
url: http://www.kontejner.org/
'Crvena zima' iz 2014. godine podrazumijeva reaktualizaciju rane radničke borbe u Norveškoj kroz zvuk, novine i transparente na trgu grada Levangera. 'Radnički kolektiv' iz 2013. godine, se zasniva na reizdavanju novina koje podržavaju sindikalnu borbu rudara Rudarsko-topioničarskog bazena Bor u Srbiji. Kroz nedavno izvedenu “Abecedu Željezare” (intervencija u javnom prostoru, nastala u okviru Festivala Željezara 2015. godine u Sisku), umjetnici pokušavaju proizvesti oruđe za pronalaženje jezika društvene transformacije. Rad bazično kreće od forme, prostornih točaka i statusa skulptura proizvedenih u Koloniji Željezare Sisak od 1971. do 1990.
 
Rena Rädle & Vladan Jeremić su beogradski umjetnici čija umjetnička praksa obuhvaća crtež, tekst i video. Njihovi nedavno realizirani kustoski projekti su: “A Real Work of Art – art, work, and solidarity structures”, RAM Gallery, Oslo, “Art Production in Restriction. Possibilities of Transformative Art Production and Coalition-Building”, Trondheim i “I Will Never Talk About the War Again”, Färgfabriken, Stockholm. Njihove skorašnje izložbe su: “Mundus vadit retro”, Kibla, Maribor; “Red Winter”, Deep Sites, LevArt, Levanger; “To the Square 2″, Perpetuum Mobilε, Checkpoint Helsinki 2014; “Between Worlds II”, Kraljevic Galerija, Zagreb; “Self Made Urbanism Rome”, nGbK, Berlin, “Places of memory – Fields of vision”, Contemporary Art Center of Thessaloniki; “Absolute Democracy”, Rotor, Graz; “Oktobar XXX”, 15. Pančevačko Bijenale, Srbija; “The Housing Agenda”, Cable Factory Gallery and Ateneum Museum, Helsinki and La maison Folie Wazemmes, Lille; “Moving Forwards, Counting Backwards”, MUAC, Mexico City.