Kroz format dokumentarca s elementima putopisa i umjetničkog filma, osim „Jeruzalemskog sindroma“ film istražuje i psihološke mehanizme vjere te načine izgradnje vlastite percepcije stvarnosti. Film je dio dugogodišnjeg Kozyrinog umjetničkog istraživačkog projekta koji se odvija u Jeruzalemu i kroz koji umjetnica beskompromisno i otvoreno progovara o vjerskim i religijskim pitanjima.
Katarzyna Kozyra jedno je od najinteresantnijih imena novije poljske umjetnosti. Njezini radovi i fotografije uz brojne kulturološke i povijesno-umjetničke reference kombiniraju elemente slikarstva, kazališta i performansa. Rođena je 1963. u Varšavi gdje je i diplomirala na odjelu skulpture Akademije likovnih umjetnosti. Već je njezin diplomski rad iz 1993., instalacija „Piramida životinja“ zapanjio tadašnju poljsku medijsku javnost. Njezini rani projekti doveli su do opće rasprave o ulozi umjetnosti u društvenom dijalogu te su postali presudni za razvoj novog umjetničkog pokreta poznatog kao poljska „kritička umjetnost“. Kozyra kroz svoj rad istražuje područje kulturnih tabua povezanih s čovjekovom tjelesnošću, kao i stereotipe i oblike ponašanja koji su ugrađeni u naš društveni život. U svakom od svojih djela Kozyra krši te tabue, riskirajući negodovanje javnosti. Njezin široki i raznovrstan opus uključuje djela poput „Piramida životinja“, video instalacije „Ritual proljeća“, koja se smatra jednim od najvažnijih umjetničkih djela 20. stoljeća, te projekt „In Art Dreams Come True“ (2003. - 2008.). Od 2012. radi na projektu „Looking for Jesus“ . Kozyra je izlagala na brojnim međunarodnim izložbama kao što je prestižni Venecijanski bijenale, a imala je i brojne samostalne izložbe diljem svijeta.
Trajanje filma: 73’
Poland, Digital HD, 2018.