izložba

Retrospektivni pregled rada Studija Sonda na festivalu u Bihaću


vrijeme: 05.09.2019.
mjesto: Bosna i Hercegovina; Bihać

Izložba 'Dizajn sa šterne' Hrvatskog dizajnerskog društva, koja donosi pregled djelovanja dizajnerskog Studija Sonda kroz izbor radova nastalih u proteklih 15 godina, otvara se u četvrtak, 5. rujna, u Gradskoj galeriji u Bihaću, u sklopu festivala Kreativna republika.

Putem originalnih predmeta, vizualne dokumentacije i tekstova izložba predstavlja najvažnije Sondine projekte, od pokretanja i uređivanja časopisa/informatora Sonda, preko višegodišnjih suradnji sa Sajmom rabljenih knjiga BOOKtiga, Festivalom ljubavi i erotike Casanova, Pulskim filmskim festivalom i slovenskom tvornicom sportske opreme Elan, ambalaža i vizualnih identiteta proizvoda (vina Piquentum, Studena, Radenska), oblikovanja brojnih knjiga i publikacija, sve do pokretanja Kreativnog centra u Vižinadi.


Ta je izložba ove godine premijerno bila postavljena u HDD galeriji, kao prvo retrospektivno predstavljanje Studija, a mnogi od izloženih radova bili su nagrađeni na važnim domaćim i međunarodnim strukovnim nagradama i priznanjima.


Po riječima kustosa izložbe Marka Goluba, dizajnerska produkcija Studija Sonda fascinantno je širokog raspona i uključuje sve, od radova izuzetno visoke javne vidljivosti do onih čija je komunikacija usko lokalna, ali svejedno gusta i bogata značenjem; od kompleksnih multimedijskih projekata do skromno producirane, ali inventivno osmišljene efemerne tiskane građe; od brižljivo razrađenih etiketa za male vinare do svuda prisutnih potrošačkih brendova; od rješenja dominantno konceptualne prirode do onih prvenstveno estetski upečatljivih.


"Sondin tim u tom smislu odlikuje unutarnja fleksibilnost i prilagodljivost koja im omogućuje da jednako učinkovito odgovore na najrazličitije tipove zadataka. Odlikuje ih i visoka osjetljivost na kontekst, odnosno sposobnost da za svaki sadržaj pronađu autentično zavodljiv, komunikativan, nerijetko i dirljivo poetičan rakurs, no najvažnije – odlikuje ih neka snažna želja za kontaktom, komunikacijom, povezivanjem i umrežavanjem", ustvrdio je u predgovoru izložbe.


Kreativna Republika bihaćki je festival kreativnih komunikacija s panelima i predavanjima koja nude rješenja za stvarne poslovne probleme, razmjenu poslovnih iskustava i primjere dobre prakse s novim trendovima iz svijeta oglašavanja i marketinga. (Hina)

 

(R.P.B., 04.09.2019)