izložba

Izložba radova finalista i proglašenje dobitnika Nagrade Radoslav Putar 2019.


vrijeme: 6.6.2019.
mjesto: Mali salon, Korzo 24, Rijeka

Institut za suvremenu umjetnost, Zagreb, i Muzej Moderne i suvremene umjetnosti, Rijeka, pozivaju na izložbu radova finalista i proglašenje dobitnika Nagrade Radoslav Putar 2019. Otvorenje izložbe i proglašenje dobitnika održat će se u riječkom Malom salonu, u četvrtak, 6. lipnja 2019. u 20:00 sati. Izložba ostaje otvorena do 11. srpnja 2019.

Finalisti: Tin Dožić, Božidar Katić, Sabina Mikelić, Predrag Pavić.

Tin Dožić, 1989.; Rijeka
https://mailchi.mp/6436a454e53c/tin-doi-1447561
Rad Tina Dožića „Pjesme za antropocen #3“, kao dio istoimene serije radova, tematizira antropocen orijentirajući se na značajnu ulogu tehnologije u toj epohi. Baveći se modelima zapisa i tehnološkim artefaktima iz bliske prošlosti i sadašnjosti, umjetnik nastoji stvoriti labave veze između različitih simptoma antropocena. Rad je nastao kao kolekcija pronađenih i odbačenih predmeta, zastarjelih tehnologija i alata, digitalnih grešaka i raznih minerala.

Božidar Katić, 1983., Zagreb
https://mailchi.mp/f5dc67bdae91/boidar-kati-1447585
„Oberflächenunterstützung“ Božidara Katića umjetnički je i kustoski projekt započet 2018. kada Katić s francuskim umjetnikom The Wa-om u Berlinu kreće raditi unutarnja uređenja i renovacije stanova i poslovnih prostora. Pri tom bauštelskom poslu izvode i privremene intervencije, performanse i video radove, u istim prostorima koje renoviraju. Da im se pridruže na gradilištu pozivaju i druge umjetnike a sve bilježe na Instagramu.

Sabina Mikelić, 1981.; Rijeka/Rab
https://mailchi.mp/ee9618caa7b4/sabina-mikeli
Sabina Mikelić u instalaciji „Oda Radosti“ implicitno se bavi ekonomskim stanjem u Hrvatskoj u kojoj, kao u tranzicijskoj zemlji, dolazi do rasprodaje zemaljskih dobara zbog pukog preživljavanja. Posredno se bavi i kompleksnošću obiteljskih odnosa i međugeneracijskim suživotom. Metodološki se također bavim kadrom, mise-en-scenom, tišinom, glasom, te odnosom čovjeka i prostora.

Predrag Pavić, 1982.; Zagreb
https://mailchi.mp/800b5205fff8/predrag-pavi
„Instalacija za zimu“ Predraga Pavića za glavni element rada ima malu peć u kojoj gori vatra. Radi se o umanjenom modelu, dok njen predložak, pravu peć, autor koristi za grijanje radnog prostora. Dimnjak se u instalaciji prostire galerijom tražeći mjesto gdje može izaći van a ispred peći nalaze se malena nacijepana drvca i maleni komadići ugljena koje performer ubacuje svakih minutu-dvije kako se vatra ne bi ugasila. Ovaj sustav grijanja s promijenjenim dimenzijama, naseljen u muzejsko galerijski kontekst, ima različite konotacije.


Opširnije:
http://mmsu.hr/dogadaji/izlozba-finalista-nagrade-radoslav-putar/