festival

Media Mediterranea 14 – festival kreativnih medija


vrijeme: 25.10.2012. - 27.10.2012.
mjesto: Pula; Društveni centar Karlo Rojc
organizator: Udruga Metamedia

Media Mediterranea 14 – festival kreativnih medija održava se od 25. do 27. listopada u Puli, na temu 'Pula – nove kreativne zone'. Program obuhvaća izložbu interaktivnih radova, niz seminara, radionicu te glazbeni program.

Na izložbi sudjeluju Martin Romeo (I), Fabrica-Angelo Semeraro (I), Oleg Šuran (Hr).
Martin Romeo predstavlja rad pod nazivom 'Peep' - neonska svjetla se koriste da uzrokuju kreaciju i prikaz drugog pogleda: gledajući negdje drugdje, drugačiju realnost, osjećajući se pritom neugodno pred tim prostorom, gdje je oku javnosti dozvoljeno ući, ali mu nikada neće pripadati. Martin Romeo je vizualni i multimedijalni umjetnik koji radi s interaktivnim instalacijama i plesnim predstavama. Umjetnički je direktor Toolkit festivala (Venecija 2011-2012), koji ej postao važno okupljalište interaktivne umjetnosti u Italiji.

Angelo Semeraro izlaže interaktivnu on-screen instalaciju pod nazivom 'Toccata'. Tekstil reagira na kretanje posjetitelja, mijenjajući njegov oblik i boju. Temelji se na dvodimenzionalnom simulatoru motora, Box2d. 3D efekt je samo iluzija stvorena spajanjem točaka… Angelo Semeraro rođen je u Putignanu, Italija, 1985. Studirao je informatiku (Master of Science) na Sveučilištu u Bologni, Italija i na Sveučilištu Complutense de Madrid, Španjolska. Njegov primarni fokus leži na novim oblicima interakcije čovjeka i računala, sudjelujući u dvije interaktivne instalacije izložene u Shanghai International Expo i u Muzeju suvremene umjetnosti u Bologni. On je koautor znanstvenih publikacija o interaktivnim sučeljima za igranje u javnim prostorima. U 2011, Angelo je dobio stipendiju u interaktivnom odjelu Fabricae, Istraživački centar Benetton Grupe medija i komunikacija, sa sjedištem u Italiji.

Dr.sc Ivica Mitrović, u koautorstvu s Olegom Šuranom predstavlja 'Interakcije 2004.-2012.' Izložba prezentira odabir radova nastalih na radionicama dizajna interakcija koje se od 2004. godine održavaju na Odsjeku za dizajn vizualnih komunikacija Umjetničke akademije u Splitu. Primarni cilj je predstaviti specifičnu metodologiju i konceptualni okvir realiziranih radionica, te inicirati razgovor između aktera dizajnerske prakse, kritike i edukacije u ovom području. Ivica Mitrović završio je dizajn vizualnih komunikacija (BA) i dizajn u novim medijima (MA) pri Umjetničkoj akademiji Sveučilišta u Splitu.

Uz izložbu Media Mediterranea 14 organizira seminare:
- Odgoj za medije i odgoj za kritično mišljenje - prof. Z. Miliša, Odjel za pedagogiju Sveučilišta u Zadru
- Brend ili ništa! – Paraburaeau
- glazbeni seminar Logic Tips'n'Tricks by Filip Motovunski;
te Graffiti radionicu na temu prepoznatljivih omota glazbenih izdanja.

Glazbeni program uključuje Media Mediterranea fashion performance, MM Video music night, hip hop spotovi lokalnih autora, Urban fusion party – zatvaranje festa.

(I.P., 26.10.2012)