natječaj

Education & learning – poziv suradnicima


prijava: 15.12.2013.
organizator: Access to Culture

Platforma Access to Culture, radna skupina za publikaciju Education & learning, poziva sve zainteresirane za participaciju u ovom izdanju da do 15. prosinca prijave sažetke svojih radova.

'Promišljanje obrazovanja: osnaživanje pojedinaca uz pomoć prikladnih edukativnih alata, vještina i kompetencija, za njihovo aktivno kulturno, političko i ekonomsko sudjelovanje u društvu Europe i šire' (radni naziv).

Na natječaj se mogu poslati tekstovi ili studije slučaja, najboljih praksi, izlaganja / prezentacije za konferenciju, intervjui ili drugi relevantni prilozi, također i u video formatu, koji fokaliziraju određeni aspekt ove široke teme. Dobrodošle su perspektive i metodologije iz različitih disciplina.

Sažeci ne bi trebali biti dulji od 500 riječi, a primaju se zaključno s 15. prosincem 2013. Finalni tekstovi primaju se do 30. siječnja 2014.

Kandidati koji prijavljuju rezultate istraživanja (za razliku od predavanja, intervjua isl.), trebaju se javiti u tajništvo za daljnje upute. Cilj radne skupine za publikaciju Education & learning je istražiti prednosti čvršće sinergije obrazovanja i kulture unutar konteksta razvoja koji su inicirani EU komunikacijom 'Europska agenda za kulturu u globaliziranom svijetu'. U tom procesu radna skupina, koju čine predstavnici različitih kulturnih mreža i organizacija koji rade na europskoj razini, istražuje različite dimenzije veza koje nastaju između obrazovanja i kulture.

Kako bi se doprinijelo debati o budućnosti programa za kulturu i obrazovanje, 2011. godine u Bruxellesu je organiziran seminar o neusklađenosti unutar kulturnog tržišta i obrazovanja, što je rezultiralo preporukama za reformu studijskog programa visokoškolskih institucija, koji bi se trebao bazirati na drukčijoj filozofiji: od pristupa orijentiranog prema nastavniku s uskim shvaćanjem profesije, k pristupu orijentiranom prema studentu koji uzima u obzir aktualnu stvarnost profesije u kojoj se stručnjaci angažiraju u različitim zadacima ili se samozapošljavaju.

Cilj publikacije je njegovanje kritičke debate, stimuliranje inovativnog mišljenja te objavljivanje priloga koje su napisali znanstvenici, akademici, stručnjaci te različiti praktičari, organizacije, umjetnici i pojedinci aktivni u polju kulturnih i obrazovnih politika.

Posebno su dobrodošli prilozi koji bi mogli unaprijediti raspravu o tome kako postići prave vještine zapošljavanja, povećati učinkovitost naših obrazovnih institucija te raditi u suradnji sa svim relevantnim dionicima za razvijanje transverzalnih vještina: moderne ekonomije koje se baziraju na znanju traže pojedince s višim i važnijim vještinama. CEDEFOP prognozira da će udio poslova u EU koji zahtijevaju tercijarno obrazovanje narasti od 29% u 2010. na 34% u 2020., a da će poslovi za niže obrazovanje za isti period pasti s 23% na 18%. Transverzalne vještine kao što su sposobnost kritičkog mišljenja, inicijativnost, rješavanje problema i kolaborativni rad pripremit će pojedince za suvremene raznolike i nepredvidljive putove.

Urednički tim:
Giannalia Cogliandro Beyens, ACP član savjetničke skupine;
- Miguel Ángel, Martín Ramos, glasnogovrnik ACP-a i savjetnik i delegat u Bruxellesu na European Academy of Yuste Foundation;
- Truus Ophuysen, ACP član savjetničke skupine;
- Cristina Ortega Nuere, Institute of Leisure Studies, University of Deusto, Spain;
- Annick Schramme, Antwerp Management School;
- Henrik Zipsane, predsjedavatelj i član radne skupine za publikaciju Education & learning.

Znastveni odbor:
- Fernando Bayón, University of Deusto;
- Carla Figueira, Goldsmiths University of London, United Kingdom;
- Anne Krebs, Musée du louvre;
- Gerald Lidstone, Goldsmiths University of London, United Kingdom;
- Claire Giraud | Labalte, Catholic University of Angers;
- Pia Strandman, Metropolia University;
- Fabio Donato, University of Ferrara.

Kontakt:
GiannaLia Cogliandro Beyens
ENCATC Secretary General
g.cogliandro@encatc.org
Tel: +32 2 201 29 12

(I.P., 22.11.2013)