Gradska galerija Fonticus Grožnjan za subotu, 26. IX. 2020., od 19.00 h, najavljuje predstavlje dviju samostalnih izložbi: slovenskog umjetnika Matjaža Borovničara - 'Migracije II.' te riječke slikarice i grafičarke Goranke Supin - 'Fraktalne formacije'.
vrijeme: 26.09.2020.
mjesto: Grožnjan, Gradska galerija Fonticus
Matjaž Borovničar: MIGRACIJE II., samostalna izložba
'Situacija je pokrenuta instinktom i spoznajom. Nastavlja se artističkim djelovanjem: urezivanjem i otiskivanjem linoreza. Autor, Matjaž Borovničar, predstavlja projekt čiju okosnicu čine grafički otisci oskudnog linijskog oblika zapostavljenih bića: leptira. Na mnogobrojnim radovima prepoznajemo znakovni repertoar sveden na mutiranje oblika. Umjetnik ne ograničava količinu sastavnica prezentacije, ali poštuje gabarite izložbenog prostora. U plasmanu odbacuje hijerarhiju između podova i zidova, te raspršuje kompoziciju, pa cijeli postav postaje jedan rad. Zatečeni smo prepoznatim i prva pomisao je zadovoljstvo prepoznavanja elemenata. No, radovi/instalacija traže dekodiranje viđenog, a koje umjetnik nudi na provokativno jednostavan način.' (...) / Eugen Borkovsky
~
Goranka Supin: FRAKTALNE FORMACIJE, samostalna izložba
(izložba je realizacija nagrade „Daria Vlahov Horvat“, osvojena na EX TEMPORE Grožnjan, 2019. godine.)
'Goranka Supin uvijek iskreno, lavirajući između promišljenosti i spontanosti, izgovara impresije. Tako i ova izložba nudi sraz osobnog i općeg, doživljaja i komentara vremena. U prvom čitanju, smjestimo li ovaj niz radova u realno vrijeme, postaje jasno da autorica, koristeći ritam i kanon mijene, problematizira (sumoran) odraz realnosti. I naravno, ovo nisu ilustracije, ali su asocijacije koje umjetnica iskazuje u obliku umjetničkog rada. Uostalom, sva je povijest umjetničke prakse ponuda svjesno ili nesvjesno odaslanih kodiranih poruka. Doživljaj, iščitavanje, ovisno je o senzibilitetu promatrača. Moguće je da netko ove radove doživi kao ritmizirane dezene, ali i kao upozorenja/svjedočenja povijesnog trenutka iskazanog kroz membrane autoričine interpretacije.' (...) / Eugen Borkovsky