Izložba je koncipirana kroz četiri poglavlja koja vremenski prate formativno i zrelo razdoblje djelovanja nekada najveće agencije za propagandu i marketing na našem prostoru, najavljeno je iz Hrvatskog dizajnerskog društva (HDD), koje organizira izložbu u suradnji s Galerijom Kortil.
Godine iz naslova odnose se na osnivanje Ozehe (1945.), pokretanje njene riječke filijale (1948.), gašenje riječke filijale (1990.) i prestanak njezina postojanja (1995.).
Riječka izložba zadržava koncepciju i osnovnu strukturu zagrebačkog postava, a njeni autori, Alira Hrabar Oremović i Slavko Henigsman, još su detaljno istražili i predstavili djelovanje Ozehine prve filijale, osnovane u Rijeci još 1948. godine.
Drugi vremenski okvir pokriva zrelo razdoblje agencijskog razvoja s fokusom na istraživačku djelatnost i kreativne procese, putem nekoliko izdvojenih primjera iz prakse – brend Dona te klijente Borovo, Istravinoexport i Rafinerije nafte Rijeka i Sisak /INA Rafinerija nafte Rijeka.
Rad Odjela za istraživanje tržišta iz 1971., svojevrsni temelj modernog marketinga na ovim prostorima, predstavljen je putem nekoliko istraživačkih studija.
Poglavlje "Arheologija dizajna" pruža uvid u tadašnje radno okruženje dizajnera koji su sedamdesetih bili dio Ozehinog
Kreativnog odjela - Julije Pavelić Glogoški, Petra Šalića, Slavka Henigsmana, Mile Klarice i Vladimira Hinića i dizajnera riječke filijale – Raymonda Fabijanića i Vesne Rožman.
Uspješne dugogodišnje suradnje agencije s tada priznatim dizajnerima prikazane su putem primjera njihovih likovnih rješenja unutar posljednjeg poglavlja "Ozehina orbita".
Među dugogodišnjim Ozehinim suradnicima ističe se dizajner i fotograf Dušan Bekar, a uz njega veliki broj propagandnih materijala oblikovali Zvonimir Faist, Ferdo Bis i Franjo Fleck.
"Izložba je s jedne strane dopuna već nekih poznatih paradigmi, a s druge nudi određeni set informacija koje će današnjem dizajneru omogućiti detaljniji uvid u kulturu rada njegovih prijašnjih kolega", najavljeno je iz HDD-a.
Također, s obzirom da se prvi puta prikazuje i godinama zanemarivana građa, izložba je i apel javnosti, kulturnim i obrazovnim institucijama da se njome sustavno pozabave. (Hina)