Prijava treba sadržavati:
– Kontakt podatke i životopis autora
– Prijedlog / projekt
– Dokumentaciju o dosadašnjim radovima (do 5 radova)
– Vizualne i tekstualne materijale rada koji se predlaže
– Tehnički opis projekta/prijedloga
– Prijedlog termina realizacije
Prijave se šalju na email
hdludu.programsko@gmail.com s naznakom “Natječaj za izlaganje u Galeriji Flora 2022”). Prijave je potrebno dostaviti u digitalnom obliku ( objedinjene u jedan komprimiran dokumenat) do
12. srpnja 2021.
Prijave će razmatrati Programsko vijeće HDLUDU ( Ivana Pegan Baće, Tina Gverović, Sven Klobučar, Luko Piplica i Tonko Smokvina)
Popis odabranih projekata/ autora biti će objavljen na
https://www.facebook.com/Galerija-Flora-1025816650817690/ do 31. srpnja 2021. Galerija Flora ne obavezuje se slati posebne obavijesti o statusu prijava na druge načine.
Prihvaćeni projekti biti će prijavljeni na natječaje za financiranje iz proračuna javnih potreba u kulturi Grada Dubrovnika i Ministarstva kulture i medija za 2022. godinu.
Autorima će biti pružena prilika za boravak i rad u Florinom domu te u ovisnosti o odobrenim sredstvima, sukladno dosadašnjoj praksi, HDLUDU podmiriti će sljedeće troškove: honorar umjetni-ci/iku, honorar autor-ici/predgovora, prijevod i lekturu, dizajn i tisak deplijana i plakata, transport radova ( hp express, osobni automobil), tehnički postav izložbe i medijsku podršku. Galerija ne pokriva troškove produkcije radova. Umjetnici se za troškove produkcije samostalno prijavljuju na druge natječaje i javne pozive.
U slučaju neodobravanja potrebnih sredstava za realizaciju programa, Galerija Flora ne obavezuje se realizirati cijeli program. O revidiranom programu odlučivati će Programsko vijeće .
Za sve dodatne upite obratiti se na
galerijaflora.dbk@gmail.com