FUL KULTURNO projekt održan tijekom ovogodišnjeg Interlibera iznjedrio je poseban natječaj čija je svrha promocija pisane riječi.
vrijeme: 20.11.2017.
prijava: 01.04.2018
Program je nastao pod okriljem stručnog magazina Brend kultura, podržanog od organizacije Superbrands Hrvatska.
Natječaj nagrađuje najbolje brendirani niskobudžetni događaj u kulturi, a koji se odnosi na kulturu pisane riječi.
Prijaviti se putem online obrasca mogu: promocije, predstavljanja, festivali, izdvojena događanja – prilike već održanih događaja u kojima postoji otvoren prostor za povećanje aktivnosti brendiranja.
Važan je preduvjet pritom budžetni prag do 30.000,00 kuna uložen u organizaciju i provedbu prijavljenog projekta.
Cjelokupni je natječaj najavljen tijekom Interlibera na Ful kulturno punktu, i traje do 1. travnja 2018. godine.
Nakon izglasavanja stručnog žirija, natječaj će iznjedriti 5 finalista i pobjednika koji zaslužuje statuu FUL KULTURNO i nagradu od 10.000,00 kuna.
Opširnije