"Rastakanje obitelji i njezino propitivanje u ekonomski nepostojanim vremenima navodi Zajeca na razbijanje linearnosti radnje te na propitivanje dramske strukture putem razlomljenosti perspektiva, čime istražuje unutarnje odnose likova, nesigurno tanku liniju između izgovorenoga i prešućenoga u tekstu", stoji u najavi.
Promišljanje otvorenosti i tabua unutar obiteljskog života, kao i transgeneracijskih zabluda koje se poput nasljeđa prenose na potomke, u toj se drami otvaraju pitanjima relativiziranja autoriteta, bijega od odgovornosti, odrastanja i straha.
"Na različitim razinama vremena, jedna se obitelj suočava sa vlastitom prošlošću i sadašnjošću te s posljedicama odluka koje su donijeli ili propustili donijeti, a koje će odrediti njihove živote", dodaje se u najavi.
Dvije su žene izgubile majku, koja ih je iznenada ostavila kao djevojčice. Svaka se od njih na svoj način pokušava nositi s gubitkom. Jedan šesnaestogodišnji dječak pokušava istražiti svoju seksualnost. Istodobno dvoji koliko je njegov otac otvoren za takvo istraživanje. Jedan bolničar pokušava zadržati posao. A jedna čistačica nakon godina provedenih u tuđim obiteljima napokon sve razumije. I na kraju, jedan otac pokušava shvatiti kad je točno odlučio odustati. Sve vrijeme, iza stalno zatvorenih vrata, jedan šestogodišnji dječak čeka na svoj nastup s violinom.
Redateljica predstave Selma Spahić prvi put režira u Hrvatskoj, scenografkinja je Mirna Ler, kostime kreira Doris Kristić, skladatelji su Alen i Nenad Sinkauz, a scenski pokret oblikuje Blaženka Kovač Carić.
U predstavi glume Katarina Bistrović Darvaš, Zoran Čubrilo, Nataša Dangubić, Milica Manojlović, Frano Mašković, Adrian Pezdirc, Dora Polić Vitez, Doris Šarić Kukuljica te, kao gost, Goran Guksić. (Hina)