Josip Pino Ivančić je performer, likovni umjetnik, glazbenik. Alternativnoj kulturnoj sceni poznat je već od početka sedamdesetih godina kada ulazi u konceptualni krug i performans vode. U to vrijeme s prijateljima stvara „mental spirit music", a pod utjecajem Josepha Beuysa otvara procese za stvaranje tzv. „socijalne skulpture" čime već tada pripada nevelikoj skupini konceptualnih umjetnika koji su angažirano propitivali socijalističke vrijednosne sustave, ponajprije smisao rada i poziciju radnika. Pinova pozicija izvan centra te njegovo iskustvo radnika u brodogradilištu Uljanik osiguralo mu je „pravo" na dodatno radikaliziranje u prostoru umjetnosti. Tijekom osamdesetih svoje umjetničke interese ostvaruje u prostoru spajanja medija glazbe, performansa i likovne umjetnosti (alter-rock grupa GustapH y njegovi dobry duhovy, a od devedesetih javnost ga pozna kao jednog od najprovokativnijih hrvatskih performera (Theater like a Life/Life like a Theater ili Život je feferon…), ali i kao alternativnog novomedijskog eksperimentatora (telefonski koncert Netz/Mreža, za Radio ORF).
Ivana Nataša Turković rođena je u Puli, gdje je završila Gimnaziju. Školovanje je nastavila u Bologni, na Književnom i filozofskom fakultetu, Odsjek umjetnosti, glazbe, kazališta i filma (DAMS) – smjer Kazalište i film. Diplomirala je 2003. godine, s prvim diplomskim radom o Miroslavu Krleži. Iste godine je godine upisala poslijediplomski znanstveni studij pri Filozofskom fakultetu u Zagrebu, smjer Teatrologija. Od srednje škole glumi u družini Dr. INAT, u sklopu čijeg je Ciklusa mladih autora 2004. na scenu postavila predstavu Tko je pojeo kolačiće? - Alisa u zemlji čudesa. S predstavom je naredne godine nastupila na zagrebačkom Festivalu međunarodnog kazališta TEST. Sudjelovala je u više performansa s Pinom Ivančićem i do sada ostvarila tri autorska performansa. S performansom OK - ovisnost kolekcioniranja gostovala je na varaždinskim Danima hrvatskog performansa i Sedam dana stvaranja u Pazinu, gdje je ostvarila performans-instalaciju Vraćam se odmah i performans OH! - 900 na temu ovisnosti o drogama. Pohađala je više radionica na Međunarodnom kazališnom festivalu mladih, u sklopu kojega je održala i seminar na temu Shakespeare na velikom platnu. Sudjelovala je na grupnoj izložbi u sklopu Sedam dana stvaranja. Nekoliko je puta izlagala na grupnim izložbama u MMC Rojcu, a također je ilustrirala zbirku poezije Kristine Petričević Obala snova.
Ulaz na programske aktivnosti Gradske radionice je besplatan!
Program "Gradionica" Gradske radionice financijski podržavaju Ministarstvo kulture RH, Grad Pula i Zaklada Kultura Nova.