Udruga likovnih umjetnika primijenjenih umjetnosti – ULUPUH – ovog je proljeća organizirala edukativne radionice i predstavljanja na temu digitalnih prilagodbi u umjetnosti. Sva predavanja dostupna su na mrežnoj stranici https://ulupuh.hr/ i društvenim mrežama ULUPUH-a
Među gostima predavačima našli su se ilustratori, grafički i produkt dizajneri te stručnjaci za financije i marketing.
Ilustratorica Maja Tomljanović ilustracijom se ne bavi dugo, ali se njezini radovi već mogu naći u knjigama, na plakatima, maskama za mobitele i drugim uporabnim predmetima. Ključ njezinog globalnog uspjeha su Instagram i webshop Etsy. Krešimir Buden 2Fast svoju je ljubav prema grafitima pretočio u trodimenzionalnu umjetnost, odnosno skulpture u obliku spreja za grafite koje su svjetsku slavu stekle u interijeru američke Big Brother kuće te kao nagrade na inozemnim street art natjecanjima. Istu tu ljubav prepoznali su i drugi ljubitelji ulične umjetnosti diljem svijeta pa je ova specijalizirana publika zapravo i proslavila njegov brend Splash. Siniša Vidić je grafički dizajner koji publiku upoznaje s Microstock platformama preko kojih se digitalni sadržaj i fotografije prodaju uz ustupanje prava na korištenje. Kako takve platforme funkcioniraju i kako se izboriti za svoje mjesto u velikoj količini sadržaja, pojašnjava Siniša Vidić.
Novo doba donijelo je potrebe za novim saznanjima, ukoliko se želimo uspješno baviti umjetnošću ili bilo kojim drugim poslom. Spoj marketinga i umjetnosti za Vedrana Klemensa rezultirao je ilustracijama za poznate hrvatske brendove poput sokova Pipi ili pivovare Medvedgrad.
Važnost marketinga i oglašavanja naglasila je i Lana Bedeković Rosandić, stručnjakinja za PR i marketing. Što je umjetnicima bitno kako bi njihovi radovi došli do kupca, koliko je potrebno ulaganja i je li potrebno angažirati PR stručnjaka pri tome?
Program podržava Ministarstvo kulture i medija RH putem Javnog poziva za programe razvoja novih kulturnih i edukativnih sadržaja i digitalne prilagodbe.