Kako se ističe u najavi, "Don Juan u Sohou" sasvim se oslanja na Moliѐreova "Don Juana" iz 1665. Marber uzima radnju, gotovo sve likove, čak i Kipa iliti Kamenog gosta, tako da sve vrijednosti i značenja uspijeva transponirati u današnji trenutak.
Kako je Marber velikim dijelom u tome uspio, redateljica Slavica Knežević odabrala je slijediti Moliѐrea na način kao i on pišući svog "Don Juana u Sohou".
"Naravno da se ne može nakon egzistencijalista, posebno Camusa, zaboraviti da je Don Juan, kao apsurdan čovjek (usamljen i uvijek stranac), rezultat stanja modernog društva kojemu u potpunosti odgovara. On kao lik ogoljava to društvo, skida maske svima ostalima koji se sakrivaju pod raznim iluzijama smislenosti, vrijednosti, tradicija, običaja, pravila i morala", napominje Knežević.
"Njegov pad ne predstavlja nikakvu katarzu, već upravo reafirmaciju apsurda; apsurdni svijet koji je stvorio apsurdnog čovjeka ubija tog istog čovjeka, a da ništa u tom svijetu ne mijenja i ne može promijeniti", dodaje.
Za psihoanalitičare Don Juan je simbol čovjekovog kroničnog manjka zadovoljenja, ekstremni primjer duboko neispunjenog čovjeka, čovjeka koji ne može biti sam sa sobom jer u sebi nema ničega, već se posve predaje konstantnim zadovoljavanjima nikad zadovoljive strasti. On je naposljetku savršen primjerak konzumerističkog društva koji licemjerni svijet odbacuje ne prepoznajući u njemu savršenu dosljednost svojih vlastitih podsvjesnih želja.
"Ovaj Don Juan danas je potpuno ambivalentan. On ni u jednom trenutku nije posve sretan ni posve nesretan, ni posve zadovoljen ni posve nezadovoljan, ni posve dobar ni posve zao. On zapravo postoji svakodnevno u nama svima", poručuje redateljica.
Predstava je premijeru s postavom 'A' imala 29. prosinca 2017., a na premijernoj izvedbi 'B' u petak 12. siječnja igraju Živko Anočić (DJ), Goran Guksić (Stan), Bernard Tomić (Col), Anja Đurinović Rakočević (Elvira), Robert Budak (Pete, Aloysius, Skitnica), Dajana Čuljak (Mattie), Vini Jurčić (Lottie), Darko Stazić (Louis) i Damir Klemenić (Kip).
Kostime je osmislila Marita Ćopo, svjetlo i projekcije oblikovao je Deni Šesnić, glazbu potpisuje Willem Miličević, a suradnica za scenski pokret je Maja Đurinović. (Hina)