Danas, 4. prosinca, u 19 sati, u HDD Galeriji, otvara se izložba natječajnih radova Natječaja za dizajn vizualnog identiteta HZZO-a. Izložba ostaje otvorena do 6. prosinca.
vrijeme: 04.12.2012.
mjesto: Moscow, Russia
Na izložbi će se predstaviti svih pristigli natječajni radovi.
Natječaj je proveo Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje u sklopu sveobuhvatne reforme poslovnih procesa, čija se realizacija planira u četverogodišnjem mandatnom razdoblju započetom ove godine, s ciljem da suvremen karakter HZZO-a postane očit i kroz elemente vizualne komunikacije.
Usvajanje novog vizualnog identiteta jedan je od važnih vidljivih koraka prema izgradnji prepoznatljive, pozitivne slike HZZO-a kao ustanove u koju korisnici prava iz zdravstvenog osiguranja imaju povjerenje temeljeno na kvaliteti, brzini i kontinuiranom unaprjeđenju razine usluga.
HZZO je želio dobiti nov, suvremen, komunikativan i dojmljiv vizualni identitet koji će jasno razlikovati HZZO od javnih i privatnih osiguravajućih društava, te drugih javnih ustanova koje u nazivu imaju zdravstvenu komponentu. Novi identitet treba pratiti i podržavati razvoj HZZO-a kao tehnološki i etički suvremene institucije.
Ocjenjivački sud natječaja u sastavu Siniša Varga, Nenad Korkut, Sanja Milanović, Ivan Doroghy i Ira Payer najboljim natječajnih radovima proglasio je:
1. nagrada:
rad pod šifrom 15 / autori: Hamper studio d.o.o. / Ivana Vučić, Tomislav Jurica Kaćunić
Obrazloženje Ocjenjivačkog suda:
Odlika ovog prijedloga je transparentna linearna konstrukcija koja rješenju daje vizualnu lakoću i umjerenost.
Upotreba isključivo tipografskih elemenata ne opterećuje simboličku vrijednost rješenja što ga izdvaja od svih ostalih prijedloga.
Posebno valja istaknuti visoku kvalitetu vizualnih rješenja aplikacija, što s ostalim navedenim odlikama jasno odaje razloge zašto žiri upravo ovo rješenje predlaže za prvu nagradu.
2. nagrada:
rad pod šifrom 46 / autori: Hrvoje Živčić i Dario Dević
Odlika ovog prijedloga je neuobičajen polazni koncept. Hrabra odluka da se umjesto klasičnog znaka i logotipa oblikuje sustav vizualnog koda daje rješenju ekskluzivnost.
Unatoč nastojanjima autora, ta vizualna ekskluzivnost prijedlogu umanjuje nužnu komunikacijsku vrijednost.
Zbog izrazite originalnosti koncepta, žiri ovo rješenje predlaže za drugu nagradu.
3. nagrada:
rad pod šifrom 2 / autorica: Željka Županić
Osnovni razlog zbog čega žiri izdvaja ovaj rad je njegova vizualna čistoća i stanovita simbolička neutralnost, unatoč inzistiranju autora na simbolici EKG-a.
Ujednačenost vizualnog i simboličnog izraza, glavni je razlog zbog čega je ovaj rad predložen za treću nagradu.
Osim nagrađenih radova na izložbi će se predstaviti i radovi ostalih natjecatelja: Ivana Strmečki Vučina i Mirna Strmečki; Josip Bota; Vladimir Buzolić-Stegu; Antun Stagličić-Balen; Sanda Čugalj i Maria Buden; Crnonabijelo; Fiktiv d.o.o.; Lana Lovrić; Saša Prižmić; Mario Petrak; Marijana Rajčić; Boris Malešević; Deset selo d.o.o.; Edikon poslovno savjetovanje; Boris Ljubičić; Maja Subotić; Marina Stančev, Martina Granić, Made Turčinović; Branimir Rukavina; Neven Udovičić; Norma International d.o.o.; Colorama d.o.o.; Innovo DBB d.o.o.; Ružica Čarapina; Katarina Dijaković; Stjepko Rošin; Zona originalnog oglašavanja d.o.o.; Miljenko Bublić; Bor Dizdar; Kuna zlatica; Svjetlana Šegović; Marina Mijatović; Siniša Radić; Racionalno internacionalno d.o.o.
Izložba ostaje otvorena do 6. prosinca.