Galerija Poola od 7. do 28. svibnja 2021. predstavlja izložbu Stjepana Šandrka naziva 'Fake News'.
Stjepan Šandrk rođen je 1984. godine u Osijeku. Diplomirao je na slikarskom osjeku Akademije likovnih umjetnosti u Zagrebu 2006. godine u klasi profesora I. Rončevića. 2015. godine doktorirao je na istoj Akademiji (mentori: prof. I. Rončević, prof. B. Kragić, dr. sc.).
Dosad je izlagao na 20 samostalnih izložbi u Hrvatskoj i inozemstvu, uključujući one u Galeriji Bačva u Zagrebu (2017. i 2014.), Laubi u Zagrebu (2017.) Palači Zuccato u Poreču (2015.), Galeriji Dulčić Masle Pulitika u Dubrovniku (2013.) i Galeriji Kazamat u Osijeku (2011.). Skupno je izlagao na više od 50 žiriranih izložbi u Hrvatskoj i inozemstvu, uključujući 2,3,4. i 5. Bijenale slikarstva u HDLU, 18. Trijenale slikarstva (Plavi Salon u Zadru), 27. i 30. Salon mladih u HDLU, 42. i 48. Zagrebački Salon u HDLU, 52. Porečki anale u Poreču, izložbe T-HTnagrada 2012, Slikarstvo kao alegorija teorije, ESSL Award i Potraga za stvarnošću u MSU, Zagreb, Gledati druge u Umjetničkom paviljonu u Zagrebu, izložbe Known Unknowns u Westpol, Leipzig, Exporting Zagreb u Narodnom muzeju u Gdansku, i Sold Out u Künstlerhaus Vienna.
Dobitnik je nekoliko nagrada, uključujući nagradu publike T-HTnagrada@MSU.hr 2012, nagradu Ex aequo 22. Slavonskog bijenala 2010, te nagrade Hrvatske gospodarske komore i vijeća profesora ALU za najuspješnijeg diplomanta 2006. godine.
Sudjelovao je na rezidencijama Glo’Art u Lanakenu, Belgija 2014, i De/ konstrukcija slike u organizaciji HDLU u Leipzigu 2018/2019. godine.
Redovni je član udruga HDLU, HZSU i MENSA. Živi i radi u Zagrebu.
Moj se posljednji ciklus, kojim sam se bavio proteklih 5 ili 6 godina i naslovljen je jednostavno "Spektakl", bavio društvom spektakla u složenim relacijama sa svijetom umjetnosti. (...)
U idućem koraku želio sam napustiti kulisu iz svijeta umjetnosti i usredotočiti se sadržajno na paralelnu stvarnost kreiranu putem medija, virtualnu stvarnost i društvene mreže. Cijeli je projekt još u ranoj fazi, i s radnim naslovom Fake news, a prve su slike odredile smjer i okvire kretanja... (S.Š.)