Preskočite na glavni sadržaj

Jednomjesečni ciklus filmskih projekcija u Labinu u okviru 3. Bijenala industrijske umjetnosti

U ponedjeljak, 19. listopada, u 15 sati, u labinskom Malom teatru/Circolu započinje jednomjesečni ciklus filmskih projekcija u okviru 3. Bijenala industrijske umjetnosti otvorenog prošlog vikenda u Labinu, Opatiji, Puli, Raši, Rijeci i Vodnjanu s radovima sedamdesetak međunarodnih i domaćih umjetnik/ca.
vrijeme: 19.10.2020. 15 h
mjesto: Labin
url: https://www.facebook.com/industrialartbiennial/

U Circolu će se u nekoliko termina prikazivati epski filmovi: šestosatni River of Fundament cijenjenog američkog umjetnika Matthewa Barneya i vizualno impresivni eko-dokumentarac Zemlja višestruko nagrađivanog austrijskog redatelja Nikolausa Geyrhaltera.
 
River of Fundament, r. Matthew Barney, Jonathan Bepler, SAD, 2014.
Termini: pon 19/10, sri 04/11 i sri 18/11 u 15h
 
Uz Cremaster Cycle (1994.-2002.), jedno od najpoznatijih Barnyevih djela je epski eksperimentalni film River of Fundament, odnosno uprizorenje netradicionalne opere izvedene u nekoliko činova diljem američkih krajolika. Film prati Normana Mailera na putovanju kroz sedam mitoloških stanja njegove duše, djelomično utemeljenih na njegovom romanu Drevne večeri (1983). U paralelnom narativu ispričana je priča o američkoj automobilskoj industriji, jezikom moderne industrijske prerade i recikliranja. Film traje 6 sati i prikazuje se s pauzama.
 
Zemlja, r. Nikolaus Geyrhalter, Austrija, 2019
Termini: uto 20/10, čet 05/11 i čet 19/11 u 19h
 
Dokumentarnim filmom Zemlja (2019.) austrijski višestruko nagrađivani redatelj Nikolaus Geyrhalter istražuje doba antropocena promatrajući ljude u rudnicima, kamenolomima i velikim gradilištima u njihovoj stalnoj borbi za osvajanje planeta. Eko-dokumentarac sniman na 7 vizualno impresivnih lokacija u Sjevernoj Americi i Europi pokazuje kako je iskopavanje odlučujući geološki čimbenik u uništavanju planete. Naime, samo u jednom danu čovjek iskopa 156 milijuna tona kamenja i zemlje, a godišnje i nekoliko bilijuna tona. Geyrhalter, koji u svojim filmovima uvijek sam režira i snima, poznat je po svom osobnom kinematografskom potpisu – prikazuje ljude i prostore bez ikakvog komentara, i tako publici daje slobodu interpretacije.

3. Bijenale industrijske umjetnosti održava se pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija Republike Hrvatske.