Preskočite na glavni sadržaj

Mediji i kreativne industrije – politike, biznis i izazovi

6. konferencija međunarodne akademske udruge za medijski menadžment (International Media Management Academic Association - IMMAA) održava se 3. i 4. svibnja 2013. u Lisabonu, Portugal. Prijave sažetaka primaju se do 28. veljače 2013.
vrijeme: 03.05.2013.
prijava: 28.02.2013
mjesto: Lisabon, Portugal
url: http://orga.uni-sb.de/immaa_wp
Sudjelovanje je otvoreno za znanstvenike i praktičare. Za prijavu sudjelovanja potrebno je poslati ili kompletna izlaganja ili kratki sažetak teme koja će se predstaviti. Ujedno, programski odbor poziva zainteresirane da prijave teme za panel, preporuče teme za vanjske govornike, uključujući glavne govornike i predavače koji otvaraju Konferenciju, te preporuče teme za druge znanstvenike kojima bi poziv mogao biti poslan.

Program obuhvaća sljedeća područja:
- dinamika medijske industrije, Internet i financijski izazovi;
- javne politike i regulativa u medijima i kreativnim industrijama;
- izazovi stvaranja vrijednosti u medijima i kreativnim industrijama;
- istraživanje medija, publika, metrika i trendovi oglašavanja;
- menadžment medija, ekonomija, marketing i poslovne perspektive;
- istraživanje medija i kreativnih industrija u iberoameričkoj regiji;
- modeli medijskog biznisa, mogućnosti i strategije upravljanja.

Međunarodni odbor:
- Eli Noam (Columbia Business School);
- John Lavine (Northwestern University);
- Chris Scholz (Saarland University).

Znanstveni odbor:
- Zvezdan Vukanović (Univerzitet Donja Gorica);
- Robert DeFillippi (Suffolk University, Boston, USA);
- George Sylvie (University of Texas, Austin, USA);
- Alan Albarran (University of North Texas, USA).

Sažeci ne bi smjeli biti dulji od 2. str. (rok 28. veljače 2013.), a cjelovita predavanja ne bi smjela prelaziti 25 str. plus prilozi (rok 10. travanj 2013.).

Prijavu poslati na immaa.conference2013@gmail.com (u predmetu maila navesti: Lisbon IMMAA Conference).

IMMAA okuplja stručnjake iz akademske zajednice koji se bave temom menadžmenta u medijima. Ono što ih povezuje je želja za razvojem istraživanja medijskog menadžmenta te podučavanje studenata i stručnjaka na istu temu.

(Molimo prilikom preuzimanja vijesti navesti izvor: Culturenet.hr)