Preskočite na glavni sadržaj

Predstavljen novi broj časopisa "Život umjetnosti"

Novi broj časopisa za suvremena likovna zbivanja "Život umjetnosti", koji objavljuje Institut za povijest umjetnosti, predstavljen je jučer u foajeu Muzeja suvremene umjetnosti.
mjesto: Zagreb
url: http://hart.hr/izdanja/zivot-umjetnosti
Koncepciju novoga broja objavljenoga pod naslovom "Surađuj ili/i snosi posljedice' - Umjetničke prakse i zajedničko djelovanje" potpisuje gošća urednica Jasna Jakšić u suradnji s umjetnicima Tinom Gverović i Sinišom Ilićem.

Časopis "Život umjetnosti" diči se dugom tradicijom i kontinuirano izlazi od 1966. dvaput godišnje kao dvojezično izdanje - na hrvatskome i engleskome jeziku, a večeras predstavljeni broj 86. je u nizu.

Glavna i odgovorna urednica "Života umjetnosti" Sandra Križić Roban podsjetila je da od 2008. koncepciju i uredništvo broja potpisuju gostujući urednici što je, smatra, neiscrpan model za nove i drukčije načine promišljanja umjetničkih tema.

Ocijenila je da je taj pristup donio pozitivne promjene, a zadovoljstvo suradnjom ostvarenom s umjetnicima s različitih geografskih područja izrazila je i gostujuća urednica Jasna Jakšić.

Novi broj donosi četiri namjenski priređena umjetnička priloga koji predstavljaju zajednički rad iz nekoliko vidova - od dugogodišnje suradnje beogradskih umjetnika Maje Josifović i Dimitrija Tadića, prepiske riječju između vizualnoga umjetnika Bena Caina, koji živi u Londonu i Zagrebu, i jednoga člana londonskoga umjetničkog kolektiva Abaeke, do verzije za tisak performansa-predavanja nezavisne londonske kustosice i kritičarke Vanessae Desclaux u grafičkoj prilagodbi Ivana Markovića i konceptualnoga crtačkog dijaloga Tine Gverović i Siniše Ilića uz sudjelovanje Bena Caina.

Časopis sadrži i "Ispovijest iz prve ruke" umjetnice Lale Raščić o ambicioznom suradničkom projektu, osvrt o suradničkim platformama i taktičkim praksama u kontekstu zagrebačke nezavisne umjetničke scene u eseju Dee Vidović, tekst Sandre Križić Roban, intervju s meksičkom kustosicom Karlom Jasso te tekst turskoga kustosa Oendera Oezengija koji najavljuje dugoočekivani postav Muzeja nevinosti - muzeološkoga nastavka istoimenog romana Orhana Pamuka.

(Hina)