Preskočite na glavni sadržaj

Prva mobilna aplikacija NSK 'Pozdrav iz Zagreba' jedna je od najboljih marketinških kampanja knjižnica u svijetu

Mobilna aplikacija 'Pozdrav iz Zagreba' Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu proglašena je jednom od najboljih svjetskih kampanja knjižnica na ovogodišnjem natječaju za IFLA-inu međunarodnu nagradu za marketing BibLibre za 2018. godinu.
vrijeme: 19.03.2018.
url: http://pozdravizhrvatske.nsk.hr/zagreb/
 

Hrvatski digitalni kulturni proizvod našao se tako na trećem mjestu iza kampanje Youth Fine Amnesty Njujorške gradske knjižnice i kampanje Keeping Up with the Librarians Knjižnice grada Invercargall s Novog Zelanda. Međunarodnu nagradu za marketing BibLibre već 15 godina dodjeljuje vodeće međunarodno udruženje knjižničarskih društava IFLA - Međunarodni savez knjižničarskih društava i ustanova sa sjedištem u Haagu u suradnji s francuskom tvrtkom BibLibre.

 

Mobilna aplikacija Pozdrav iz Zagreba nastala je 2017. godine u suradnji Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu s tvrtkom Plava tvornica i uz potporu Turističke zajednice grada Zagreba, a s ciljem promocije portala Digitalne zbirke NSK te popularizacije baštine koju NSK prikuplja i čuva već više od 400 godina. Aplikaciju su osmislile dr. sc. Sofija Klarin Zadravec i Dragana Koljenik iz Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu, a na projektu je surađivalo više djelatnika NSK.

 

Aplikacija je dostupna na hrvatskom i engleskom jeziku za Android uređaje i besplatno se može preuzeti na Google Playu i mikrostranici http://pozdravizhrvatske.nsk.hr/zagrebapp/, a prati ju i zanimljiv portal Pozdrav iz Zagreba http://pozdravizhrvatske.nsk.hr/zagreb/.

 

„Bio je pravi izazov napraviti kampanju budući da je čitav budžet utrošen u izradu mobilne aplikacije, a sva druga komunikacija rezultat je entuzijazma članova tima“ objašnjava Dragana Koljenik iz NSK dodajući da su aplikacija i nagrada dokaz kako baštinski sadržaji mogu poprimiti moderne oblike komunikacije uz korištenje novih tehnologija i zainteresirati nove generacije korisnika.

 

Na ovogodišnji natječaj prijavilo se čak 56 knjižnica iz cijelog svijeta, a kriteriji za odlučivanje bili su inovativnost i originalnost projekata. Među deset najboljih kampanja su i one knjižnica iz Kanade, Njemačke, Kine, Afrike, Australije i s Filipina.