Preskočite na glavni sadržaj

Tuškanac u gostima: Ciklus filmova hongkonškog redatelja Wong Kar-waija

U sklopu programa 'Tuškanac u gostima', u Kulturno informativnom centru (KIC) od subote, 15. lipnja, prikazat će se četiri filma iz ciklusa 'Portreti: Wong Kar-wai', posvećenog jednom od najutjecajnijih redatelja suvremene kinematografije.
vrijeme: 15.06.2024. -
mjesto: Zagreb
url: https://kinotuskanac.hr/

Riječ je o hongkonškom redatelju i scenaristu Wong Kar-waiju, a njegova četiri filma koje će zagrebačka publika imati prilike vidjeti u KIC-u bave se problematikom prekida, krize identiteta i emocionalnih odnosa u urbanoj sredini.
 
Ciklus počinje u subotu u 21 sat  prikazivanjem romantične krimi-drame "Carmen iz Kowloona", poznatije pod engleskim nazivom "As Tears Go By". Film prati mladog mafijaša koji, nakon prekida turbulentne veze, razvija emotivnu povezanost sa svojom sestričnom.
 
Sljedeći na programu je film "Istina o Feiju", poznat kao "Days of Being Wild". Ova drama prati mladog zavodnika Yuddyja koji otkriva istinu o svojoj biološkoj majci. Film je osvojio pet Hongkonških filmskih nagrada, uključujući one za najbolji film, režiju, glavnog glumca, fotografiju i scenografiju.
 
Treći film u ciklusu, "Chungking ekspres", kombinira elemente romantične drame i komedije kroz dvije priče o policajcima koji na nekonvencionalan način prevladavaju prekide veza. Radnja je smještena u živopisan dio Hong Konga, Chungking Mansions, a prati ju zarazna melodija pjesme "California Dreamin'" u izvedbi skupine The Mamas and the Papas.
 
Ciklus završava dramom "Pali anđeli", koja istražuje izolaciju i potragu za smislom života kroz priče o plaćenim ubojicama, njihovim partnericama i delinkventima. Film se pamti po antologijskoj završnoj sceni ljubavnog para koji na motociklu ulazi u tunel uz zvuke hita "Only You" u izvedbi Flying Picketsa.
 
Uz jedinstvenu uporabu boja, svjetla i kompozicija, Wong Kar-waijevi filmovi nude dubok uvid u unutrašnje svjetove likova, koristeći urbane pejzaže i kulturne tekovine Hong Konga kao metaforu za emocionalne i identitetske izazove. (Hina)