Rođen 1945. godine u Njemačkoj, Wenders je svoje prve filmove počeo stvarati početkom šezdesetih godina prošlog stoljeća, da bi se sedamdesetih priključio stvaranju novog njemačkog filma, s Wernerom Herzogom i Rainerom Wernerom Fassbinderom. Svojim je filmovima osvojio nagradu Zlatni lav u Veneciji te Zlatnu palmu i nagradu za najbolji režiju na filmskom festivalu u Cannesu, a nominiran je i za nagradu Oscar. Od 1996. do danas predsjedava Europskom filmskom akademijom.
Wendersove filmove krasi bogata slikovitost, koju uvelike postiže čestim suradnjama sa snimateljem Robbyjem Müllerom. Iako se njegovi junaci nalaze na otvorenom (filmovi ceste), Wenders koristi prirodu i pejzaž, simbole slobode i mogućnosti, kao ilustracije ljudske izolacije i unutrašnje borbe svojih (anti)junaka. Kao što je sam rekao o sebi, ne fokusira se na sam nastanak filma, već na ono što ga čeka na kraju – on stvara filmove kako bi, poput detektiva, uvijek otkrio nešto novo.
Od 1. do 7. ožujka na programu je sedam filmova kojima su obuhvaćena najvažnija razdoblja njegova stvaralaštva. Ciklus započinje izvrsnim spojem drame i fantazije “Nebo nad Berlinom” koji uprizoruje već poznatu priču o spuštanju anđela među smrtnike. “Pariz, Texas”, jedan od najpoznatijih Wendersovih filmova, priziva pustinju kroz priču o ponovno pronađenom ocu i sinu. Lutanje glavnih likova ponovno se javlja u filmu „Alice u gradovima“ u kojem djevojčica putuje po europskim gradovima u potrazi za majkom.
„U toku vremena“ spaja dva neobična lika na putovanju Istočnom i Zapadnom Njemačkom pri čemu oni postaju 'kraljevi ceste', dok je “Američki prijatelj” Dennis Hopper koji u svijet kriminala uvodi i nedavno oboljelog izrađivača okvira za slike Jonathana. Priču o producentu kojem nedostaju financije donosi film „Stanje stvari“ u kojem možemo vidjeti odraz Wendersovog života, a stvaranjem filma bavi se i posljednji film iz ciklusa, „Lisabonska priča“.
Program se provodi u suradnji s Kinom Tuškanac i Goethe-Institutom.